20 Feb 2009

またもや/again...

この前とは違う、去年行った事のあるオカマちゃんショーに行ってきたのである。
何回行くねん!と突っ込まれそうですが、
誰かさんがハマってるせいなのよぉ〜ん!!

今回は、新宿ギャルソン。 http://www.garconpub.com/main.html
一度行ったのでダンサーに親しみを感じる。
あるダンサーのバースデーイベントでしたよ。
通常のショーに加えて、スペシャルダンスがありましたよ。
店長ともしゃべれてご満悦。顔を覚えてもらえるまでにならないと、ね。

こちらはショー後、いっぱい話してくれた、さやか姉さん。
肌つやいいっす!かっこいいっす!
みんな、若いとは言えない人も動きまくってて、すごいよね〜。
ダンスしたくなるよね〜。でも多分すぐ腰やられるよね〜。


関係ないが、昨日の昼からずっと寝ていない。24時間経過したな。
そろそろ眠くなるかな。身体動かさないとダメよね。
疲れさせないと眠れないよな。


I went to see other Lady boys show again!
yes!! AGAIN!!!

we went to GarconPub in Shinjuku this time.
http://www.garconpub.com/main.html

there were some dancers who I had seen before and it was Birthday show for one of the dancers.
we could see the special dance with usual dance.
then I could chat with the top dancer (he is also an owner)
and her? him? as well (above).

she's got very beautiful skin!!
some of them are not that young but they dance powerfully.
after the show i thought i wanted to dance as well
but i also thought i would damage my back easily. ha ha.

anyway i haven't slept for over 24 hours now.
i should go to bed soon. it's already 2:30pm.
good night xx

No comments:

Post a Comment