10 May 2010

もんじゃ挟み。Monja.

イタリアの写真取り込み、調節やっと終わりました。
伊太利亜日記はまだです!

とその前に、イタリアへ行く直前はミオちゃんの神戸の友達2人ともんじゃでした。
 こういうもんじゃの写真もう見飽きました?
オカミさんが焼うどんを作ってくれたよ。

そしてイタリアから帰って次の日
今度はミオちゃんの名古屋の友達2人ともんじゃでした。
そう、イタリア旅行をもんじゃで挟んでみました。偶然ね。


All photos from Italy are ready now
but not going to write about it.
Just before Italy I had MONJA with Mio's friends from Kobe.
Then after Italy had MONJA again with Mio's friends from Nagoya.
Everyone who visits Tokyo, especially Tsukishima, wants to eat this.

No comments:

Post a Comment