29 Mar 2009

半開花見の巻。cherry blossoms??

昨日は気温11℃の中、花見してきました。井の頭公園に初めて行ったさ。
寒いのに、人、人、人・・・・・
飲めや騒げやで、みんな半分も咲いてない桜の下集まってましたさ。


寒すぎて、2時間ちょいで、移動。リンクビリヤードなんぞやってみた。
あたしの打つ格好は蜘蛛っぽいらしいです。


ほんで、猫カフェへ。
以前も行ったことのある吉祥寺の「きゃりこ」。
http://cafecalico.com/index0.htmlスペースが狭くなって、猫も減ってました。
ほとんどの猫が爆睡中。
年中無休で、1日12時間労働は、きついよね。


そんで、小腹を満たしに居酒屋へ。いろんなダメ出しを食らいました。
あぁ。女って面倒くさい。
おしゃれも、かわいい仕草も、女らしい言動も。
あたしゃ、いつどこに置いてきちまったんでしょ。
もう10年以上前の忘れ物は、取り戻すことは難し。


Yesterday, I went to see cherry blossoms in Inokashira Park with my friends.
it was 11c and too cold to have lunch under the trees
but many people was there to drink and enjoy blossoms.

2 hrs later, we moved to play pool.
the one said I looked like a spider.

Then we moved to cats cafe near there.
there were about 15 cats but most of them were sleeping
as they work 12hrs a day everyday. it's too tough for cats.

in the evening we went to Izakaya to have dinner.

I have lost being stylish, cute behavior and feminine talking
in somewhere over 10 years ago.
To get back those things is difficult and maybe too late......

2 comments:

  1. yap! you reminds me "Kamaji" from sprited away.

    ReplyDelete
  2. 釜じいって、おじいさんじゃないか!
    アニメ体型どうにかならないかしら・・・

    ReplyDelete